آخرین مطالب

به‌روزرسان جدید Death Stranding اجازه غیر فعال کردن قابلیت آزاردهنده‌ی این بازی را می‌دهد

به‌روزرسان جدید بازی Death Stranding، علاوه بر اعمال برخی از بهبود‌ها، اجازه غیرفعال کردن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی را به بازی‌باز می‌دهد. به‌روزرسان ۱٫۱۰ این بازی، هم‌اکنون دردسترس دارندگان آن قرار گرفته است.

 

اگر از دارندگان بازی Death Stranding هستید و به‌روزرسان ۱٫۱۰ را نصب کرده‌اید، هم اکنون با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید تغییراتی را مشاهده کنید. در واقع پس از این به‌روزرسانی، گزینه‌ی جدیدی با نام BT Encounter Warning به تنظیمات بازی راه پیدا کرده‌ است.

پیش از این به‌روزرسانی، بازی‌باز با ورود به منطقه‌ی آلوده به BTها، مجبور به تماشای یک کات‌سین بود و با توجه به این‌که ممکن بود تا بازی‌باز مدام با این اتفاق مواجه شود، تکرار این کات‌سین نیز به فرآیندی آزاردهنده تبدیل می‌شد. اما اکنون، این اختیار در دست بازی‌باز قرار گرفته است و با غیرفعال کردن BT Encounter Warning، این کات‌سین تنها در نخستین بارِ ورود به این منطقه پخش خواهد شد.

در واقع، کسانی که این بازی را تجربه کرده باشند، به اهمیت این قابلیت پی می‌برند. پیش از این به‌روزرسانی، حتی زمان‌هایی که بازی‌باز با وسایل نقیله در حال عبور از این منطقه بود (در این صورت BTها تهدید چندانی محسوب نمی‌شوند)، مدام مجبور به تحمل این کات‌سین می‌شد. همین موضوع نیز باعث آزرده شدن و شکایات بسیاری بازی‌بازها بود و بالاخره، این به‌روزرسان قرار است تا این مشکل را حل کند.

از طرفی کمبود این قابلیت به حدی احساس می‌شد که حساب کاربری کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، علاوه بر اعلام خبر انتشار به‌روزرسان جدید Death Stranding، به بازی‌بازان استفاده از این قابلیت جدید را آموزش داده است.

به‌روزرسان جدید Death Stranding منتشر شد. پس از بروزرسانی، می‌توانید تا با مراجعه به بخش تنظیمات، آن‌ها را تغییر دهید تا هنگام مواجهه چند باره با BTها، حضور آن‌ها به شما (از طریق کات‌سین) اعلام نشود. آینده در دستان شماست!

بازی Death Stranding هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد و قرار است تا در سال جاری میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود. علاوه براین، می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی گیمفا از این بازی، تحت عنوان «متفاوت‌ترین تجربه‌ی نسل؟» را بخوانید.

منبع / گیم فا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش