آخرین مطالب

تبلیغات چیست؟

تبلیغات چیست؟

تبلیغات چیست؟

 

تبلیغات یک عشق بین هنر و ریاضیات در یک جمله است. این زمانی است که یک هنرمند عملی بودن را یاد می گیرد و به زبانی صحبت می کند که مخاطب هدف آن بلافاصله با او ارتباط عاطفی و فکری داشته باشد. البته تخیلات آنها با آرزوهای مشتریانشان هدایت می شود. آنها جمع قطعات را جمع می کنند ، کم می کنند ، ضرب می کنند ، تقسیم می کنند و سپس در یک بخش قرار می دهند تا کل تجربه متناسب با بودجه بازاریابی مشتری را ایجاد کنند. آنها شعر را در Pi ، ریتم را در نسبت ها ، شور را در موازات و احساسات را در معادلات می بینند. دقیقاً همانطور که در بالا گفته شد ، جایی که برای یادآوری خوب ، از Alliteration استفاده شده است. ذهن آنها یک زمین بازی است که در آن آنها با کلمات ، شکل ها و رنگ ها بازی می کنند تا از مزایای مارک و تبلیغات برای شما بهره مند شوند.

 

Poetry in Pi: pi یک رقم اعشاری است که بی نهایت ادامه می یابد. Tolofilm Media تجسمی است از ارائه امکانات بی نهایت طراحی به نیازها و علایق متنوع مشتریان. Pi کمال طبیعت است و در Tolofilm ، ما سعی می کنیم با ذائقه ای تمام نشدنی به آن کمال برسیم. هدف آن ساده سازی و تسهیل انتخاب شما از مجموعه ای از راه حل های خلاقانه ، رسانه ای و دیجیتالی است.

 

ریتم در نسبت ها: نسبت ، رابطه ای است بین دو واحد از بعد یکسان. Tolofilm Media می فهمد که تبلیغات خوب زمانی است که منطق و احساسات با یکدیگر متناسب باشند. بنابراین ما دلیل می آوریم تا دو واحد را برای ایجاد واحد منحصر به فرد متحد کنیم. ما می فهمیم "آنچه شما می خواهید" و مهمتر "آنچه شما نمی خواهید". نه خیلی انحنا ، نه خیلی خطی ، نه خیلی تیز ؛ ما قوانین را ایجاد می کنیم تا فرصتهای نامحدودی برای ارائه آنچه شما و مصرف کننده نهایی می خواهید ارائه دهیم.

 

Passion in Parallels: ما می خواهیم موازی بین خواسته های مشتری و خواسته های بازار قرار بگیریم. راه حل های سفارشی که ما ارائه می دهیم هیچ یک از موازی های مشابه را ندارند ، این زیبایی راه حل های سفارشی است ، درست است؟ پس از گذراندن زندگی تا کنون برای تجزیه و تحلیل ، توجیه و اندازه گیری ، تمام آنچه که اکنون انجام می دهیم این است که چشمان خود را ببندیم و اجازه دهیم قلب ما تصمیم بگیرد زیرا می دانیم که چه چیزی درست است ، چه احساس درستی دارد. دقیقاً همانطور که خطوط موازی نه همگرا می شوند و نه انحراف می یابند و فقط تا بی نهایت امتداد می یابند ، ما در Tolofilm Media همراه با مشتریان خود به سمت ایجاد راه های جذاب برندسازی و تبلیغات برای به دست آوردن سهم بازار حرکت می کنیم.

 

احساسات در معادلات: دایره به مربع می گوید من عاشق تو نیستم بلکه مستطیل است. آخه چه مثلث عشقی! اگر در یک مثلث انتخاب اشتباه قرار گرفته باشید ، به احتمال زیاد خدمات تخصصی ما آن را برای شما به صورت مستقیم مرتب می کنند. ما در Tolofilm Media می فهمیم افرادی که تفاوت ایجاد می کنند بسیار زیاد هستند ، زیرا آنها "چیز متفاوت" را تعقیب می کنند. ما این "متفاوت" و تفاوتها را جشن می گیریم! اشکال ، اندازه ها ، سبک ها و سایه های مختلف را جشن بگیرید تا به شما در تسلط بر نکات دقیق تر مدیریت برند کمک کرده و آنها را به نفع خودتان بسازد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش