آخرین مطالب

بازی‌های پرطرفدار این ماه پلی‌استیشن ۴ در PSN اعلام شدند

بازی‌های پرطرفدار این ماه پلی‌استیشن ۴ در PSN اعلام شدند

سونی در وبسایت رسمی پلی‌استیشن، بازی‌هایی که در ماه مارس از طریق PSN برای پلی‌استیشن ۴ بیشتر دانولد شدند، اعلام کرد.

هر ماه بازی‌های زیادی در جهان به فروش می‌رسد و شرکت سونی هر ماه پرطرفدارترین بازی‌های خود را شناسایی می‌کند تا بتواند آن‌ها را در ماه‌های آینده در PSN به صورت رایگان قرار دهد تا طرفداران آن دسته از بازی‌ها بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. سونی بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن وی‌آر را که بیشتر در ماه مارس در ایالات متحده آمریکا دانلود شده‌اند، اعلام کرده است. بازی‌های زیادی در بین دیگر بازی‌های پلی‌استیشن دیده می‌شود، ولی به نظر می‌رسد عنوان Call of Duty: Modern Warfare رتبه اول را کسب کرده باشد.

محبوبیت بازی Modern Warfare بدون هیچ شکی در قسمت بازی‌های پلی‌استیشن ۴ درست است، اما مسئله‌ای که باعث شده است این بازی به عنوان رتبه اول بازی‌های PSN در ماه مارس قرار گیرد، این است که نسخه بتل رویال این بازی به نام WarZone به صورت رایگان ارائه شده است.

در فهرست عناوین بازی‌های محبوب PS4، پس از Modern Warfare، بازی‌های MLB The Show 20 و Grand Theft Auto V به ترتیب، دوم و سوم هستند. همچنین عناوین Doom Eternal و بازی تازه ارائه شده بازسازی شده بخش کمپین Modern Warfare ۲ به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کرده‌اند. در انتهای جدول بیست بازی پرطرفدار بازی‌های PSN مخصوص PS4 عناوینی مانند Sims 4 و UFC 3 دیده می‌شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش